בלוג

אירועי חורף

הרבה זוגות אוהבים שאתם ודאי מכירים בוחרים להתחתן בקיץ, כי מבחינתם אוגוסט זה חודש החתונות. יש האומרים שזה קשור לקיסר רומי הראשון לאחר יוליוס קיסר, אוגוסטוס, ובהחלט – בעולם כולו זהו חודש המתברך בלא מעט חתונות, אבל דווקא משום כך, ברצוננו לקחת אתכם למחוז הרבה יותר מקורי, ומשום כך הרבה יותר רומנטי ונחשק לדעתם של לא מעטים: חתונות חורף. באופן כללי, יש לכם יתרון אדיר כמי שמארגנים ומפיקים אירועי חורף. בראש ובראשונה אתם יוצרים אינטימיות וחמימות בתוך מתחם. הריקודים, השיחות והתהוות המאורעות באירוע ייראו הרבה יותר אינטימיים ומעניינים כשבחוץ אפור וסגרירי. בנוסף, אם תקבעו אירועי חורף לפנות ערב, האורחים גם עשויים לראות נוף אפור חורפי מבחוץ, וזה כמובן מראה רומנטי שמוסיף המון לאיכות האירוע שלכם.
 
מתחתנים בחורף ונהנים
 
כאשר אתם מתחתנים בחורף, אתם זוכים ליהנות מכל כך הרבה יתרונות, שלעתים אנו פשוט לא מבינים מדוע כולם לא נוקטים באסטרטגיה זו: אולם מפואר, עם תפאורה וריהוט חורף בעיצובים מהפנטים, עמודי תאורה וקרניזים מעוצבים לכל אורך האולם, ריצוף בעיצוב מודרני, ושולחנות וכסאות מפוארים, עשירים בכל תפאורת הרהיטים האפשרית. כאשר אתם קובעים חתונת חורף, אתם זוכים בהפקות החורף המיוחדות שלנו, תקליטני איכות, קייטרינג שיחמם לכם ולסועדים שלכם את הלב, וצוות הפקה שתמיד יהיה שם ויענה לבקשות של כל אחד ואחת מכם/ן.
קבלת פנים מקורית
 
אנו נקדם את האורחים שלכם ונציג להם את אחת מרחבות הכניסה היותר מעוצבות שיש באולמות אירועים. אנו נכווין את האורחים לשולחנותיהם, ונאפשר להם לבחור מבחר מזון עשיר במנות הפתיחה. קבלת הפנים יכולה להיות מעוצבת ברעיונות נוספים כיד הדמיון הטובה עליכם, למשל מצגת עליכם כזוג מתחתן, או מוזיקת רקע חיה או מושמעת.
 
ערב מהסרטים
 
החתונה עצמה תהיה אחת ההפקות המרשימות ביותר שעשיתם. כאשר אנחנו בתמונה, תזכו לטעום מקייטרינג איכותי, לשמוע מוזיקת תקליטנות משובחת ומרטיטה, ליהנות משולחנות מעוצבים, וממרחבי אולם גדולים ומהפנטים.
 
קיארה אירועים – אין עוד אולם כזה!
 
בקיארה אירועים בוחרים לא מעט בעלי אירועים לחגוג אירועי חורף. חתונות חורף בקיארה אירועים מכילים כל מה שאתם צריכים: סביבה אקלימית נוחה לחורפים (נס ציונה), אוויר טוב, אולמות מעוצבים, וצוות הפקה מנצח. כשזה מה שיש לכם, תהיו בטוחים כי חתונות חורף כאן יהיו חמות במיוחד!